9 de gener del 2014

Per molts anys Àgueda!

Avui és l'aniversari de l'Àgueda. Ella sempre ha obert la veda. És la primera de l'any, i darrere seu tocarà al Josep, a la Susanna, a l'altre Josep, a mi, a l'Albert, a la Maria, a la Núria, a l'altre Albert, a la Dolors i al Carlos. Sí, el nostre va ser un dels anys grossos! En un poble com Algerri, 11 en un any és un bon any!

Que avui és el seu aniversari no m'ho ha dit ni el mòbil, ni el Facebook, ni l'agenda ni cap dels estris que avui dia tenim per poder recordar totes aquelles coses que creiem que són importants. M'he recordat com cada any que el 9 de gener és el seu aniversari i prou.  

Sempre he tingut facilitat per recordar-me dels aniversaris de la gent, però últimament me'n recordo o el dia que no toca o a hores que no són les que un voldria, fet que fa que acabi felicitant la gent quan no toca. Sí, poder sembla excusa, però jo encara sóc dels que creu que per felicitar una persona s'ha d'agafar el telèfon i fer-ho de viva veu. Això de fer-ho per SMS o per Whatsapp no m'acaba de fer el pes. Suposo que molt aviat tothom tindrà Skype i a part de la veu també hi haurà la imatge, però bé, de moment no és el cas.

Àgueda, crec que durant el dia et felicitaran de moltes maneres. Jo intentaré telefonar-te, com sempre, però per si no hi sóc a temps, et deixo aquesta entrada al bloc! Per molts anys! 


PD: El tros que hi falta me l'he menjat pensant en tu!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada